Ride! Next Generation Equitation

Hittade detta gamla spel för en liten stund sen. ^^
Har sökt runt lite på nätet och jag kan dessvärre inte hitta någonstans där man kan läsa om spelet. Youtube gav mig inte direkt några bra saker att visa heller. 
Spelet är några år gammalt som sagt och grafiken är kanske inte den bästa men det är fortfarande ett bra hästspel tycker jag. Skulle gissa på att det kanske kom ut någongång mellan 2005 - 2008? Asså jag har ingen aning och vet ni när det kom ut så berätta gärna det :D
 
"Och spelet kom ut 2006, det står så på min förpackning som jag fick spelet i! :) " - Rebeca ''Vargen'' Wolflake.

Kommer spela ett tag framöver och ni kommer säkert få några bilder från spelet om dem blir bra ^^
 
Bjussar på en bild så länge från en hoppövning precis i början. Tyckte himlen var fräsig! 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Caroline Winterdaughter

Min dator är för bra för spelet så jag kan inte körat :))))

2014-11-24 16:11:25
URL: http://Horsesimmers.blogg.se
Veronika Dragonforce

Åh det där spelet spelade jag massor förr *-*

2014-11-24 16:51:09
URL: http://dragonforce.blogg.se
Rebeca Wolflake

Hej! :D
Jag har också spelet Ride! Next Generation Equitation. Spelet är ett roligt hästspel som jag kör varje dag, jag fick spelet från Pollux och jag har redan vunnit 12 gånger i rad på spelet. Och spelet kom ut 2006, det står så på min förpackning som jag fick spelet i! :)

Vänliga Hälsningar från
Rebeca ''Vargen'' Wolflake.

Svar: Oh Tack för infon! :D
silverknight.blogg.se

2014-11-24 18:08:11
URL: http://bararebecas.blogg.se
Stella Bluewater

Jag har också det spelet! Det är jätte kul, även om sso går före allt *-*

Svar: Det är ett roligt spel att spela om man inte gjort det på något år :p
silverknight.blogg.se

2014-11-25 08:07:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback