Sneaky Dragons - Vecka 44

Måndagens lektion med Karin blev tyvärr inställd pga sjukdom. 
Men efter någon timme fick jag beskedet av att det skulle annordas kurragömma. Tyvärr hade jag sån huvudvärk så jag kunde inte vara med, dessvärre loggade jag in och stalkade dem lite då jag saknade mina små underbara drakar.
Hittade iaf deras hästar hos Jasper så dem gjorde ett bra jobb med att gömma sig ^^
 
Tisdagens event var tävling med Paint och Appaloosa pållar. :3 Söthet så jag höll på att dö. Jag och kära Nemo var synkade och körde likadan pålle och kläder ;D
Vi möttes upp hos Marley, som jag tror fick en liten chock när vi kom med våra snygga pållar. Vi ställde upp oss vackert som vanligt och där drog Nemo hur kvällens event skulle gå till väga. Det tränades och sen blev det tävling. Där togs två stycken finalister ut och sen skuttade vi vidare till nästa tävling. Nere hos Josh var stopp nummer 2, här hände samma grej, två finalister kom fram och där bar det av mot finalbanan - Poole bending apocalypse. Felicia Nightlake plockade hem vinsten på 200 sc och ingen mindre än Ellie Northfall plockade hem det hemliga priset. :3 
 
Onsdagen bjöd på möte som vanligt :3 
 
Torsdagen vare dags för lite tävlingar vid Gåd stallet.
Ellie var snabbast på ALLA 3 banorna och vann där med hela eventet :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellen Flowerhome

Dags för?.. Vadå? Vrf skrev du inte klart.?

Svar: För att jag hade lite bråttom och tydligen blev inte det jag skrev med i inlägget.
silverknight.blogg.se

2014-11-02 12:35:45


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback