Sneaky Dragons - Vecka 45

Ny vecka och nya tag. 
Måndagen var lite jobbig då jag var så fruktansvärt trött efter helgen, (bästadrakhelgenever!) men jag kämpade mig igenom eventet och vann nästan inte alls. 
Det var dags för självaste Delle Dase att köra event och det gick kanon. Alla kom på påwniesarna som dem skulle förutom Delle som kom på Fräsern. 
Kan du lura döden? Valde Delle att döpa eventet till och gick till på följande sätt. 
Delle var Liemannen och startade längst upp på kullen i fågelskrämsåsen och sa att hon skulle ta våra själar, lyckades vi gömma oss och bli tagna sist så vann man. Jag blev så rädd några gånger och failade och fastnade i allt och jag dog. :( 
Men vi alla hade skit kul ändå och redan imorgon kommer eventet igen fast med en liiiten förändring ;) 
 
I tisdags vare dags för klubbens första Hubertusjakt. Karin hade styrt upp detta och det var ingen dålig runda vi körde. :D Startade i Skördebygden och avslutades i Steves padock, iaf del 1. Del 2 blev upploppet. Vi skulle lägga en volt runt Byggmästare Olaf och sen snabbaste vägen upp till Mario utan att använda linbanan, och vem var snabbast? Jo jag :D Jag vann hela skieten och var glad Mihihi Jag ska även kidnappa lite bilder från Janne så ni får mer bilder :3 
 
Onsdagen bjöd det på tävling för tävlingslaget och mig då jag stog som reserv, jag var apnervös och kom på varför jag inte ansökte till tävlingslaget, Men efter alla 3 banorna i Rh så stog det klart att vi vann :D 
 
Efter tävlingen så var det dags för möte, där vi snackade lite och sen även bjöd in 3 nya medlemmar till klubben. 
 
Torsdagens halloween jakt blev inställd och framskjuten tills nästa vecka då en av oss kunde ej delta så vi körde en snabb tipspromenad. Jag var så inne i hela eventet och glömde av att fota. :( Jag är så duktig.
 
Fredagen var inget planerat vad jag vet men det spelade ändå ingen roll då jag kunde ej spela då jag var i Tyskland på en stor saftbutik och handlade massa saft :D Så nu är jag mer än redo för saftfredagarna ;) Mihihih 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback