Sneaky Dragons - Vecka 46

Måndagen började med ett event Delle körde förra veckan. 
Är du ängelns ljus? döptes eventet till och denna gången fick jag vara med och leka :D 
Delle var Liemannen och jag var Ängeln och fick startade längst upp på kullen i fågelskrämsåsen.
Jag fick äran att och återuppleva våra kära klubbmedlemmar när Delle hade vart i farten och dödat. :/ 
 
Tisdagen bjöds det på Slenderman med Karin i spetsen, Jag var inte med under eventet men hängde med på deras snack i chatten. 
Bilderna är kapade från Wirre. :)
Bilden under är kapad från Sasha. :3 
 
Onsdagen var det dags för möte och jag var på Hockey irl. GO SPORTS! 
Men mötet gick iaf bra vad jag hörde efteråt och jag spanade in klubbrummet på kvällen och jag säger mumma! *.* 
 
Torsdagen skulle det ha blivit en liten Halloweenjakt men den blev inställd och istället körde jag och Nemo en maskeradhoppning. :D 

Dagens tredje plats får två personer dela på då dem har exakt samma poäng - Det är en stackars häst med andnöd och självaste döden, Grattis Annie och Sasha till er tredje plats!

Dagens andra plats går till The King of Pop, Michael Jacksson AKA Amanda Youngweb, Grattis!


Och dagens eftertraktade första plats.... Går till en mycket snabb vampyr som tog hem vinsten på bägge banorna och plockade hem en 4e plats i klädbedömningen. Grattis Malin Bunnylee!





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback