Work In Progress

Sitter och leker lite igen. 
Långt ifrån klar, eller ja, inte så värst mycket kvar men det är småpillet och svans som är kvar. ^^
 
Vågar ni gissa på vilken häst det kommer bli när allt är klart? :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lizbeth Diamondbell

Fjording?

Hahhaha det var det enda jag tänkte på

Svar: 1 December kommer resultatet upp :D
silverknight.blogg.se

2014-11-25 16:15:51
Elvira Moonbaker

Manne kanske c:

Svar: 1 December kommer resultatet upp :D
silverknight.blogg.se

2014-11-25 16:29:48
Magdalena Greengirl

Jag tror att det blir Harry!^^

Svar: 1 December kommer resultatet upp :D
silverknight.blogg.se

2014-11-25 17:06:10
URL: http://ssomagalli.blogg.se
Emma Shortroad

Kungen!! :D

Svar: 1 December kommer resultatet upp :D
silverknight.blogg.se

2014-11-25 22:01:48
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Ebba Youngland

KINGEN SÅKLART!!!!!! Tehehe...Jag fuskade inte! xD (jo)

Ahh,iaf,Sture,inte Evelina,utan Sture,lite "gubb" frågor kommer här:

1. Vilken saft föredrar du?
2. Bulle VS Sneaky Dragons?
3. Ålder på Sture?
4. Nemo VS Janni?
5. Vem är snabbast av Kingen och Manne med en gubbe på ryggen?
Hehhehe,det var alla! :D <3 <3

Svar: Heheh :D 1. dem som smakar gott. 2 Sneaky Dragons 3. Hemligt 4. Bägge 5 Kungen :D
silverknight.blogg.se

2014-12-03 14:56:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback