Bloggutmaning - Dag 2 - Min Starthäst

Åh vackra Dancer :) 
 
När jag skapade mitt konto (första starridern köpte jag 2013-03-09) Dock hade jag haft mitt konto någon månad innan dess men det var först när min syster började spela som jag spelade på allvar så att säga. Men iaf, återgå till ämnet. Yes sir!
 
Något jag kanske inte berättat är att jag är dödskär i skäckar. Asså bokstavligen, skulle göra vad som helst för att få ha en egen vacker skäck, så när jag såg att man kunde ha en skäck i spelet så tvekade jag inte en sekund. Han fick heta Nightdancer som efter ett tag döptes om till Dragondancer.
Han är vacker och passar i nästan allt jag klär på honom. :3 
 
Om jag skulle byta starthäst, hmm... Intressant... Ne jag tror inte det. Visst bruna springaren med höga vita strumpor är mycket vacker också men jag tror att jag skulle behålla Dancer i alla lägen. :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lea Bravedaughter

Älskar med skäckar!
När jag först såg Cinn vare kärlek vid första ögonkastet.
Han är med skäck men lite mer ljusbrun och större fläckar,och det vita har en lite mer brun nyans.
Men en svart skäck skulle man annars vilja ha irl ♥.♥

Svar: Något jag skulle vilja ha irl är en trefärgad skäck, dem är såååå vackra *.*
silverknight.blogg.se

2014-11-03 13:58:07
URL: http://ssogirlz.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback