Bloggutmaning från Esmeralda

För att bloggen inte ska stå tom allt för länge så kommer jag köra denna utmaning så gott jag kan som är gjord av Esmeralda Silverforce.
Det är meningen att man då kommer hålla igång i 20 dagar. Dock vet jag inte om jag kommer göra vissa av dessa utmaningar man jag ska iaf försöka. 

När dessa kommer upp är ännu hemligt :)
 
 
Så nu äre dags för er att hålla utkick på när dessa inlägg kommer :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback