Denna uppdatering kommer Halloweeeeeeen! :D

Nuuuu kommer Halloween äntligen tillbaka till Jorvik, som jag har saknat det, 1 år sen sist och det är lite specillt också för 1 år sen blev jag förvandlad :')
Dekorationer lär dyka upp och jag ska se om jag kan hitta spider pig iår. :) 
Jag vill faktiskt ha uppdrag med att städa upp på Dews, hade vart perfekt om det öppnade nu under halloween ju :3 
Sen vill jag ha massor med xp då jag är sååå nära på att komma till level 16 och det hade vart så härligt att få bort den gula staplen haha 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Lea Bravedaughter

Samma här,sååååååå nära så det är irriterande D: Ge mig 300 XP folket!

Svar: Precis! haha ;D
silverknight.blogg.se

2014-10-29 13:02:28
Ebba Highland

Ja att fixa dews skulle ju passa nu på hösten och halloween. Men verkligen en massa massa xp så man blir level 16 jag känner verkligen för det men har typ.. 240 xp kvar eller nåt sånt så det behövs en del uppdrag för att komma upp i level. Men det är ju ändå ganska nära och har legat typ lika i kanske två månader nu så känner att det är dags att gå upp i level har vart i level 15 sen (kollar) 3 februari 2014 så det är ett tag och känner för att komma upp till en ny level. Puss <3

Svar: Dews vill nog alla nu att det ska öppna och det hade vart så perfekt att försöka öppna det nu under halloween, tyvärr tänker nog inte ssoteamet så utan dem tänker nog senare. Men jag vill ha mer uppdrag så jag kan komma upp till level 16, 220 xp saknas och det är inte så skoj :/
silverknight.blogg.se

2014-10-29 13:33:32
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback