Detta med platser...

Vad får er att tro att jag kommer svara ja på dem andra förfrågningarna? 
Detta är lite irriterande, jag har en ledig plats på min vänlista, men den är till en av klubbmedlemmarna. Hade jag kunnat så hade jag vart vän med alla, men jag prioriterar faktiskt klubben och vänner först. 
Så svarar jag nej på första behöver man inte skicka 3 till. Svaret kommer endå bli det samma som första gången man frågade. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback