Köttbullen Lennart!

Söta underbara goa Lennart :')
 
Gillar Lennart, hon är söt och ja, hon är typ 10 år yngre än mig men jag gillar att hänga med henne ändå! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Hihi då är jag och Lennart nästan lika gamla skiljer väl typ nåt år hehe jag känner mig liten... igen. Jag är typ yngre än henne od kommer och bara ja asså hon är typ 10 år yngre än mig somo om det skulle va konstigt. Eller det kanske du tycker men på sso tycker jag inte att det är så stor skillnad på ålder. Jag är mest vän med människor mellan 10 och 30 år där. Jg pratar ju mest me de i sneaky så över 18 många och sen 15 12 12 13 12 11 juste några typ 9 också fast jag märker inte alls så stor skillnad mellan att prata med typ 9 och 15 åring. Dock de i sneaky kan vara lite skillnad. Men ändå jag är typ vän med många åldrar. Jag är typ vän eller nej eller jag vet inte äsch måste sova nu skola imorron puss puss <3 ♥♡♥♡♥♡

2014-10-12 22:00:47
URL: http://ebbahighland.blogg.se
Sabina

Här har du skrivit att Lennart är typ 10 år yngre då måste hon ju vara 13-14 år. Men på sneaky dragons klubb blogg står det att hon är 18 år. Varför det? :)

Svar: De du, Min fråga till dig är varför bryr du dig om vad jag gör för beslut ang min klubb?
silverknight.blogg.se

2014-12-13 22:07:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback