Onsdag = uppdatering

Tjoohoo! 
Onsdagarna går rätt så fort nu. Eller jag menar asså dagarna till onsdagarna går fort. :3
Jag hoppas självklart något på min lista ska komma om inte annars, en ny häst som dem jobbar på, eller varför inte en ny plats/område att utforska och leka på, eller detta vackra fina klubbhus/klubblokal vi fick se en bild på den 8 oktober. :)
Det är iaf vad jag hoppas på men jag tror faktiskt att vi får vänta någon vecka till och får nöja oss med hästmarknaden så länge. Hade vart skönt med massa uppdrag med så jag kommer upp i level 16, är så nära nu ju. 
Sista bilden togs förra veckan efter uppdraget som kom.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Öppnar marknaden och fjordingen inte kommit ska jag iaf köpa den apelkastade oldenbrugaren! :D

2014-10-22 12:48:08
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback