Sneaky Dragons -. Vecka 40

Måndagens event var väldigt spännande :D 
Vi körde Kull med en twist. Twisten var att kullaren var hemlig och man skulle gissa. Gissade man fel så blev man själv kullad. 
Fick tyvärr bara en bild och den är kanske inte den vackraste då alla namnen blev svarta av någon konstig anledning. :/ Men vi var många iaf som dök upp och hade kul :D
 
tisdagen hade vi lektion för själva Karin. Terränglektion stog på schemat :3 
 
Onsdagen körde vi ett snabbt möte. Vi snackade lite om viktiga saker, bjöd in några söta nya medlemmar och välkomnade dem och sen kramades vi. 
 
Torsdagen stog tom på schemat till kvällen innan faktiskt. Men det ändrades kvällen innan det blev hela Sanning och Konka :3
Massa skoj och vi trollade lite i globala där jag fick order om att jag skulle skriva att jag skulle upplösa Sneaky Dragons och gå med i Shady Pearls om jag inte fick 100 000 kronor. Vi parkerade även våra vrålåk på stenen och eh ja. Fick lite problem när vi gick därifrån... 
 
Efter vi klurade ut hur vi fick ner våra söta vrålåk så begav oss till Äppellunden och rumpgled lite :) 
 
 
I Fredags var vi lite på discot faktiskt och lyssnade JA´s låtar. Dock tog jag ingen bild på dansandet men hittade iaf min gulle. Vi myste lite och sen gick vi tillbaka till dansgolvet :)
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Snyggt era hästar stod, ehh asså vrålåk vad är det för ord Sturis? Jag fattar att det betyder hästar men hur tänkte du? Hur fick ni ner de sen? Fredagsmys mysigt <3 Discot är ju fett bäst på fredagar alla är där då, på lördagar är det inte lika mycket folk. Puss <3 Hatar att man inte kan göra hjärtan på datorn men hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta....

Svar: Vrålåk brukar man säga eller iaf jag om bilar och så sa jag det en gång och nu är våra hästar vrålåk :D
silverknight.blogg.se

2014-10-05 15:37:03
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback