Sneaky Dragons - Vecka 43

Ännu en vecka har gått och den har självklart innehållt mycket skoj så som följande -->
 
I  måndags lekte vi på många olika ställen, vi körde "Jag ser något...." en slags gissningslek där man fick välja något man ser från den platsen man befann sig på. Vissa var enkla och vissa var lite kluriga och allt slutade med en Gratäng-kram. Nemo´s häst var ej gul och blev därför bannad från eventet. Nemo blev lite ledsen dock. 
 
Tisdagen bjöd på spänning. Mycket sådan.
Tävling mot klubben Pink Bullets i dressyr stog på schemat och herreminjävlagud vad duktiga alla var! 
Så jämt tills sista ryttaren red och sen stog skåpet på plats. Vår klubb vann men Pink Bullets var inte långt efter. 
Kan säga redan nu att jag ser mer än gärna fler tävlingar med just Pink Bullets, riktigt härliga människor :D
Bilderna fick jag från Haley, men ändå hennes bilder :3 )
 
Onsdagen bjöd på möte där vi även tog upp lite planering ang Lucia tåg. Kommer bli så skoj och mysigt! Ser verkligen fram emot vinter och vårt vackra lucia tåg :'D
 
Kall och Varmblodsdressyr stog på schemat för denna torsdag och så gulliga alla var som var med och tävlade :')
Mycket spännande och en trevlig tävling. Delle Dase tog hem segern denna torsdagen :3 
 
Fredagen´s disco kunde jag dessvärre inte vara med på då jag var och firade min lillebror som fyller hela 15 år imorgon. Gud, jag kommer ihåg när han var liten, typ 4 - 5 år. Iförsig han är lika söt nu som han var då :D

Hoppas eran vecka har vart bra! :D
Imorgon börjar en ny spännande vecka för oss alla och på fredag åker jag iväg till bästa Haley och kör irl event och träffar mina underbara drakar :'D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Stella Bluewater

Din klubb verkar underbar och du verkar vara en grymt bra ägare..Nej jag tänkte inte fråga om att gå med :) Jag är tyvärr bara 13 år ;(
Men jag skulle verkligen vilja ha tips på hur man får en så bra klubb.När jag försöker går det aldrig för inga vill vara med i den o.s.v
Vad ska jag göra?:/
Tacksam för tips! :D
PS. Din blogg är toppen!! Älskar den!:)

Svar: Hur man får en bra klubb, jadu asså det är en svår fråga men mitt tips är att ge det tid och ge inte upp. :)
silverknight.blogg.se

2014-10-27 17:16:21
Stella Bluewater

Okej tack så mycket!!

2014-10-27 21:30:50


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback