Untz untz

 
Först nu på kvällen har jag haft ro i kroppen till att spela. 
Visst var inne och levlade lite med Annie och Lennart tidigare men jag var så trött så jag var inte alls närvarande typ. Med tanke på att jag har levlat såpass många hästar så kan jag banorna rätt så bra utantill och skulle jag somna framför skärmen hade jag nog kunnat klara mig igenom dem. ;)
 
Ska dansa en liten stund till sen ska jag nana kudden och gömma mig under täcket tills det blir ljust igen! 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback