Vill bara påminna er om detta!

Ni som är sugna på att tävla mot min klubb Sneaky Dragons så kolla in detta :D 
 
  1. Jag vill att klubbägaren eller en ledare med godkännande från ägaren kontaktar mig.
  2. Jag vill inte ha post på SSO för det är så svårt att formulera sig och planera där. Jag vill att ni mailar till: Courtneysilverhill@hotmail.com
  3. I tävlingslaget finns 5 personer just nu, alltså ska du ha 5 ekipage med dig till tävlingarna. Inte mer eller mindre. Okej?
  4. Ni kan inte maila och tro att tävlingen kommer ske efter en vecka, det kan handla om flera veckor med planering och kontakt, alltså INGA oseriösa klubbar.
  5. Din klubb måste verkligen INTE vara stor eller känd, men du måste garantera att du har 5 ekipage med dig på tävlingsdagen. Annars dras automatiskt poäng från er.
  6. Snälla sluta skicka post till mig och maila till Courtneysilverhill@hotmail.com
  7. Min mail är: Courtneysilverhill@hotmail.com
 
Allt detta är kopierat från Nemo´s blogg.




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback