Vroooooom sa det!

För några dagar sen blev denna sötisen färdig. 
Det har vart både roligt och tråkigt att levla denna gången. Kört ändå två hästar inom kort tid och alla lopp dagligen. Men nu är det iaf skönt att det är över. 


Nästa häst/påwnie jag köper kommer jag försöka att levla på mina villkor, eller ja så har det ju alltid vart men jag ska försöka att inte stressa fram det. :) 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Nu ska vi bara lata oss framöver ;)

Svar: Lite så haha :D
silverknight.blogg.se

2014-10-17 21:42:50
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback