Emosen Arg

Mohahah älskar verkligen emosen "arg" den är så jäkla underbar :'''D 
 
Tydligen låter den som en kråka och det ser ut som om man mjölkar en ko medans man gör den mohahah
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emilia Lightknight

Grattis på namnsdagen Sture :D

Svar: Tackar :D
silverknight.blogg.se

2014-09-13 17:42:30
Ebba Highland

Håhå älskar också den!!! Jag tror att det är min favvo av alla. Män ser och låter jätte ja vad ska man säga rolig konstig ut. Nej men den är bäst ;) kram grattis typ lite efter på namnsdagen hehe hade inte datumet helt i huvet. Kram <3 :) ♥♥

Svar: Den är iaf min mest andvända emos haha :D Tackar :3
silverknight.blogg.se

2014-09-15 22:04:53
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback