Event med Rainbow Dragons - Rött som blod

Tänkte dela med mig av bilder och lite text från eventet med Rainbow Dragons som skedde torsdagen den 4 september. 
Jag är mycket medveten om att detta inlägget är sent...
Jag och Emlan höll i allt så vi bytte kläder.  Hon i vår klubboufit och jag i deras. Vi matchade även med hästen, vi är så grymma! 
"Eventet är inspirerat av Diamond Bubbles Company och vi i Sneaky Dragons har kört det en gång innan. Man har tävlingskläder på sig och en röd outfit i väskan (dekorationer räknas inte) sedan springer man runt uppe i och runtom fågelskrämsåsen och mördar varandra genom att bjuda in i grupp. Den röda outfiten är liv och du klär enkelt på dig ett rött plagg om du blir inbjuden i grupp.
Tillslut dör du och återvänder till championatet där man samlas.
 
Lite kortfattat helt enkelt, detta event kräver mycket tålamod och gränserna måste vara klara för alla. 
Eftersom vi körde "Alla mot alla" vart det en riktigt härlig stämning och jag tänkte inte alls på vem jag skulle mörda utan alla som kom i min väg fick smaka på min vrede. Klarade mig ganska bra och i första omgången var det bara jag och Haley kvar från SD när jag dog. Andra omgången dog jag sist i klubben. Dock var människorna i RD snäppet mordgalnare och lyckades ta hem båda rundorna." - Kopierat från Nemo.
 
 
 Vi samlades och ställde upp oss fint på Gåd Championatet och där vi även hälsade på alla och sa reglerna och allt. Sen så släppte vi iväg dem. Och jag hade full koll på att snacka med klubben och Emlan så jag fotade faktiskt inte under själva dödandet. Men det var iaf ett lyckat event och detta öppnade upp dörrarna för att tävla/leka mer mot andra klubbar och även mot Rainbow Dragons igen :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emlan

Vi var så fina så :D

2014-10-01 14:15:41
URL: http://silverhaven.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback