Johanna kontot

En liten uppdatering på var jag befinner mig med Johanna kontot :) 
(Långt inlägg!)
 
Gjorde Pi´s uppdrag sent på kvällen så himlen var ju helt frikking amazing! *.*
Holy Crap asså! *.* 
 
 
Sista bilden är faktiskt från mitt server 1 konto, Evelina. Gjorde färdigt marknaden äntligen haha :p
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Haley (Harley ehe) ^^

Huuuh, tycker bilden med Katja är så sjukt obehaglig! Ser ju ut som hon ska vrida nacken av honom ^^ Nog för att han kan vara störande men ändå? :P

Svar: Hahaha men nu när du säger det så har du lite rätt haha
silverknight.blogg.se

2014-09-04 19:36:48
URL: http://ssohaley.blogg.se
Ebba Highland

Asså Sture hur snabb är du? Du har ju kommit jättelångt på Johanna! :) Hur länge har du haft henne?
Himlen var ju fett snygg. Jättecool. Du och Janni har rätt i att den bilden är obehaglig. Den är jätteläskig hihi kram :) ♥♥

Svar: Jag är mega snabb! kommer inte ihåg när jag skapade henne men spelade senast på henne i feb, sen tog jag tag i kontot efter livestreamen ^^
silverknight.blogg.se

2014-09-07 05:41:43
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback