Skum spricka

Ena sprickan jag skulle stänga (yes, har börjat med dem nu på Johanna kontot) var lite speciell. 
Fastnade i detta läget eller hur man ska förklara det och inga blåa stjärnor kom, ingen bakgrund, inte ens mätare gick upp.
Ända som rörde sig var dem ljsa stjärnorna.
Efter några långa sekunder kom allt igång som vanligt. (:




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback