Sneaky Dragons - Vecka 37

(Långt inlägg med massor av bilder!)
 
Denna veckan har vi haft Ponnyvecka i klubben och vi har kutat runt på våra söta ponnyer :')
Jag och Haley höll i veckan och det gick kanoners! 
 
Måndagens event bestog av travtävling och lite lekar. 
Samlades vid Barney´s silo där vi hängde lite och jag förklarade vad vi skulle göra. 
Vi bytte om till tävlingskläderna och startade vår travtävling :)
Med tanke på att vi var totalt 8 pers som dök upp delade vi upp oss 4 och 4. 
 
När vi kom fram till mållinjen körde vi lite flaggtävlingar och sen sprang jag iväg. Haley höll koll på dem så att dem stog på en rak linje med och sen räknade jag ner och dem började springa mot mig i Valedale paddocken. 
Väl uppe i paddocken bad jag dem ta på sig sin snygg outfit.
Sen sa jag att vi skulle leka lite Under Hökens Vingar och dem alla började småskratta lite och sen frågade om dem fick byta om mihihih nej nej svarade jag och vi körde igång ^^
Vi körde några omgångar och sen kramades vi och jag sa hopp och lek. 
 
Tisdagens event så samlades vi på Tors Klack, även kallat för Stor Slakt efter att Haley hörde fel när vi planerade veckan. eheheh. 
Vi hade frågesport med tema ponny. Gick rätt bra faktiskt. :)
 
Onsdagar är det ju självklart möte och det får ni inte ta del av men ni kan iaf få en bild mihihi :3 
Vi fick även två nya medlemmar! :D Mycket bra dag! 
 
Torsdagens event vart väldigt simpelt och gick faktiskt väldigt fort att genomföra. Även om vi startade lite senare än planerat, si så där 20 min senare så var det ändå några tappra drakar som väntade på mig. 
Vi körde igång och oj oj oj, dog lite av söthetsdöden när alla dessa små köttbullar sprang runt banan :'D 


Ponnyveckan är över för denna gången :/ Men hoppas snart det kommer en till då dem är lite söta trots sin seghet :'3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback