Sneaky Dragons - Vecka 39

Måndagen började med en efterlängtad lektion med själva Henriette även kallad för Ettan. 
 
Manne var den lyckliga kraken som fick ställa upp på lektionen :) 
 
Tisdagens event var inget event utan här hade vi möte. ^^ Dock kunde jag inte medverka för jag var ett huvud mindre och fungerade knappt. Så Annie och Haley var riktigt duktiga klubbledare och tog över rollen lite och det gick galant!
Bilderna är kapade från Haley´s och Annie´s blogg :) 
 
Onsdagen vare tävling som gällde. Tävlingslaget som Nemo satt ihop gjorde sin debut mot klubben Rainbow Dragons. 
Tyvärr räckte det inte hela vägen men helvete vad vi kämpade på bra! 
Bild kapad från Nemo ehehe
 
Torsdagen´s event hade jag sett fram emot sen jag nämnde det för många veckor sen. Och äntligen körde vi Pandoras Ask och hela 88 frågor ställdes! :o
Helt sjukt men galet rolig. Hade så fruktansvärt ont i magen efter detta event då det innehöll jävligt mycket skratt. 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Alltså det där med Pandoras måste vi ju bara ha igen! Det var verkligen roande! x-'D

2014-09-28 14:35:22
URL: http://emmashortroad.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback