Star Stable - Vårryttaren

 Mycket kul spel faktiskt. 
Dock var det rätt så länge sen jag spelade färdigt så kan inte förklara så värst mycket om det. Det handlade om Dressyr iaf och ja, var många dressyr övningar man gjorde haha. 
Mellan desa två bilderna är det en tidsram på 25 minuter kommer jag ihåg haha. Gjorde klart tävlingen och sen var jag tvungen att gå och möta min mamma och när jag kom hem igen så var det kolsvart i arenan haha.
 
Spelet är iaf genomspelat och det var rätt kul ändå. Även om jag inte är mycket för dressyr irl, men något jag vill se mer av inne på sso är dressyr! Med tanke på att det finns precisionsridning som dagligt uppdrag så på ett sätt finns någon slags kodning till det, utöka den lite och vips så får man dressyr på sso. Eller är det svårare kanske? 

Iaf Vårryttaren får 3 av 5 möjliga Sturisar!
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba ♥

Gissa vem som har namnsdag nästa lördag? ;)

2014-09-05 21:25:40
Ebba Highland

Vårryttaren verkar ganska roligt men asså är inge bra på dressyr så kommer typ förlora och nästan få panik och inte klara det Dessutom tycker jag att Vårryttaren och de andra årstiderna är svåra att hitta till ställen. Sso är mycket lättare hehe. Kram <3 ♥♡

2014-09-07 05:54:00
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback