The Sims 4

Bästa slottstanten ♥ har köpt The Sims 4 och gissa 3 gånger vem som har det på sin dator med? Mihihi
Därav min låga bloggning och sso spelande men Sims 4 är rätt spännande och kul just nu och har hamnat i en Sims period så kan inte lova kanon uppdatering här men jag jobbar på´t!
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Slottstanten ;)

Bygg funktionerna är fantastiska! Älskart! Själva spelandet är som vanligt rätt tråkigt :P

Svar: Dem första 10 minutrarna satt jag som ett frågetecken, eehhh men sen lossnade det allt eftersom om det är rätt ballt nu när man har spelat ett tag :D
silverknight.blogg.se

2014-09-10 09:05:54


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback