Fanart :'D

Titta vad söta tiffcool på instagram har gjort :'D
 
Hon skriver detta ang bilden - 
" Hej, den här bilden är till dig och Nemo. Det är en fanart av Jorvik Vampyren. :) Nemo fram och du Sture bak. Hoppas ni gillar den. Puss och kram från tiffcool"

Asså jag gillar den som bara den! 
Jag är sjukt glad över att hon ville dela med sig av detta till mig :'''D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Tuva Sunlake

Helt sjukt att folk kan rita så bra! jätte snällt att vissa lägger ner sådan tid till att göra andra så glada! :)

Svar: Ja men precis, jag blev as glad över detta! :'D
silverknight.blogg.se

2015-04-17 19:31:37


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback