Minecraft grej

Efter kanske 9 avsnitt med Greys Anatomy ( avsnitten ligger på ca 42 - 43 minuter långa styck ) så har jag åstakommit detta i singelplayer.
 
Jag saknar något sjukt mycket en kreativ server, med trevliga människor och mycket fantasi till byggen.
Inte direkt klart, eller kanske så äre det jag vet inte riktigt.
 Humm..




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Stephanie Diamondfall

Vad heter ditt texture pack (och vart kan man ladda ner det). Sjukt snyggt.

Svar: Ehm, jadu, Flow HD tror ja det heter, ingen direkt koll just nu och du kan hämta ner det och många andra textur packs på planetminecraft´s sida :)
silverknight.blogg.se

2015-04-18 21:02:16
URL: http://diamondfallstephanie.blogg.se
Anonym

hej, kan nt du göra en server? :D om du vill självklart! :D men du är bäst <3

Svar: Om jag hade haft lite mer kunskaper inom serverdelen eller vad man ska säga så hade jag lätt skaffat en, men tyvärr vet jag inte. :/
silverknight.blogg.se

2015-04-18 21:25:12
Claire Masterknight

Oj, vad snyggt! Jag försöker bygga stora byggen ibland, men jag tröttnar efter en minut för att det tar sådan tid att gräva en grop där huset eller byggnaden ska stå!

Svar: Tack! ja asså stora byggen är kul om man vet precis vad man ska bygga men ibland kan jag allt hålla med dig och då kan jag till och med radera allt jag gjort för att jag inte orkar haha :/
silverknight.blogg.se

2015-04-19 08:54:41
Ella Nightcamp

ojjjjjjjj vad fit ! ;D
Hur kan du vara så duktig ??
Det ser ju jätte äkta ut <3
kram

Svar: Aw, Tack! Tror att det ser så riktigt ut pga texture paketet jag har ^^
silverknight.blogg.se

2015-04-19 10:04:02
Adriana Mysteryyard

Så sjuuuuukt snyggt Eve! Bravoooo!

Svar: Aw, Tack! :D
silverknight.blogg.se

2015-04-20 16:48:06
Lara Mcfield

Ååh jag också saknar en stor aktiv server att bygga på D:

2015-04-25 11:58:12
Alessandra Bravedawn

Hur installerar man det texture paketet?

Svar: Likadant som du installerar vilket annat texturepack som helst :)
silverknight.blogg.se

2015-07-18 19:27:47
Alessandra Bravedawn

Jag vet inte hur man installerar ett texturepack för jag har aldrig gjort det förut...:/

Svar: Aha, brukar stå på sidan där man hämtar ner dem hur man gör för att man ska installera dem. :)
silverknight.blogg.se

2015-07-21 12:01:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback