Snabb pixelpålle

Med tanke på att jag inte har någon häst att levla så fick jag för mig att köra en runda med Bran. Vi sprang och gjorde en levlingsrunda bara för pengarnas skull.
Dagen efter så hittar jag detta i min brevlåda. Fick en lite chock då jag var inte med på att få behålla tiderna men det fick jag på vissa  tydligen ^^ 
Så det var ju lite kul :3 
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback