Dyr outfit

I helgen köpte jag mig äntligen två sadlar, ett träns och ett par byxor jag har länge velat köpa. Det var sjukt dyrt men ack så värt det. 
Kungen får stå som modell 
 
Det blev så sjukt snyggt och samtidigt enkelt tycker jag. :) 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Elin Dragonfall

Förstår fortfarande inte varför dom inte lät dig och Kungen gå på catwalken under modeshowen på Jorviks modevecka!

Svar: HAHAHA men asså gud vilken klockren och underbar kommentar! Herregud så jävla bäst! :'D
silverknight.blogg.se

2015-08-18 16:56:31
Elvira Purplecake

Vart köper man denna outfit för det står inte?😂♥️😊
Älskar dig Sture!!😊

Svar: Ehm mycket köps i gåd har jag för mig, kika in på starstables databas så hittar du priser, vart man köper det och ja, bästa sidan :D
silverknight.blogg.se

2015-10-28 10:04:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback