Ehm, what just, whaaaaat?

När jag levlade häromkvällen så hoppade jag ner från en liten kulle vid Minka typ, och detta händer. 
 
Jag typ red i marken? och som ni kan se på första bilden så var vi väldigt långt ner och sen gled vi uppåt? Asså what? hahah
Har detta hänt er?




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Stella Bluewater

När man försöker kolla på Dragonfire's info fungerar det inte:) eller är det för att du inte skrivit om honom/henne ännu;) <3

Svar: Det är för att jag inte har skrivit om honom ännu ^^
silverknight.blogg.se

2015-08-18 15:53:30
Ebba Ponyheart

Så många gånger att jag inte kan räkna typ xD

2015-08-18 16:12:30
URL: http://ebbaponyheart.bloggo.nu
Elin Dragonfall

Det har hänt mig 2 gånger (säkert fler gånger men minns isåfall inte)
det lustigaste är att båda gångerna utspelade sig i Sködebyggden. XD

2015-08-18 16:50:14
Sandra

haha, händer mig hela tiden. Lite komiskt men relativt irriterande i längden :p

2015-08-18 18:32:12


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback