Haley´s potatis tal <3

Under vårt firande av klubben så kom vi på att Haley skulle fixa ett tal, vad jag vet så lästes det upp i streamen men jag tror att Haley skrev den i klubbchatt? Anyway, jag fotade den och rättade hennes censur då jag tror att det blev rätt. :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Jennifer Duskgren

Haha!!!! Haley hon är rolig eller vad tycker du eve

2015-08-15 10:43:38
Yvonne Yvi Sweetwood

ASSÅÅ!!! Bäst jue :D :D

2015-08-15 11:52:48
URL: http://ysweetwood.weebly.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback