Infobrev! :D

Hittade detta brevet i min låda idag och snabbt som attan svarade jag och tackade för informationen och nu har jag allt ändrat så nu ska det funka som vanligt! 
Tack åter igen för ditt brev Claire! :D 
 
 
Jag har även flyttat dem personerna som jag hade i min länklista från menyn där uppe till menyn i sidan istället. :) Ska försöka få den som alla andra men då måste jag skriva ner koderna mer noga än blogg.se´s egna länksystem. Men det får vi ta en annan gång :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Izabella

Hur gör man en blogg på JorvikiPedia?
Vill verkligen ha en D:

Svar: Bra fråga, jag vet faktiskt inte. Alltid använt blogg.se så har ingen aning hur andra bloggportaler ser ut/är uppbyggda.
silverknight.blogg.se

2015-08-05 22:55:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback