Liten update!

Ja nu bör det vara dags igen. ^^
På mitt mainkonto - Evelina händer det inte så värst mycket, jag bygger rykte med Tim och stranden i Fort Pinta. Snart beundrad till och med, tror ja.. Över 4000 har jag iaf :D 
Sen har jag även gjort dem nya uppdragen som kom i onsdags och jag måste faktiskt säga att dem var riktigt roliga, det var skönt att dem bara var över en dag men samtidigt lite tråkigt. Jag filmade en del grejer från dem uppdragen så vem vet vad ni kanske får se framöver :3 
 
Men mest drastiska som har hänt är väl på mitt asiatiska konto. 
Jag har gått och blivit en häst rikare :D Eller häst och häst, det är en fjording vid namn Icecake ( Jag tyckte det lät gulligt ). Det är en hon tror jag. Namnet är väldigt tjejigt så ja, det blir nog bra. Hon är även sjukt söt och sjukt grym (eller så kanske det är för att folk inte levlar/resultattävlar på den server?) Anyway, redan på level 3 började jag få upp "Dagens bästa" och även någon "Månades Bästa" nog för att månaden nyss har börjat men endå. Dagens bästa fick jag faktistk behålla också. Helt sjukt. 
 
Hämtade hem dessa nyligen nämligen, alltid kul. :3 
 
Nu har ni fått tillräckligt med info och glöm inte att följa mig på Instagram där jag är mer aktiv just nu än vad jag är här på bloggen. 
Puss på er!  
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback