Minecraft problem :/

Denna videon skulle jag ha lagt upp för länge sen men har ej haft tiden men nu så. 
Jag är sjukt ledsen för att Nemo fick problem och att vi inte har försökt lösa det eller ja, vi försökte men det gick inte så värst bra. Vi alla hämtade om Diversity 2 och testade men Nemos dator vägrade låta henne få spela så ja :/ 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
:)

Det har ju varit mycket om att folk kopierar eran outfit på senaste tiden och ni vill inte att folk ska göra det. Jag tycker er outfit är jättefin och skulle gärna vilja andvända den men är rädd för att ni skulle tycka illa om mig om jag hade den. Jag vill bara andvända den för mitt eget nöje och inte för reklam, men det kan ju inte ni veta och jag vill bara inte bli "tillsagd" av er. För man får ju egentligen ha vad man vill och jag vet att det finns många kombinationer med gult men gillar just eran..

Svar: Vi har inte patent på just dem kläderna men det är väldigt tråkigt att spelare bara tar rätt av och bara " titta på min fina outfit jag skapat " Sen är det även många som tänker på just Sneaky Dragons när dem ser outfiten
silverknight.blogg.se

2015-08-13 19:37:38
Anonym

Sture har du fått höra något om din burk än?

Svar: nä :/
silverknight.blogg.se

2015-08-15 10:39:39


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback