Q & A

Har du en fråga så kan du alltid breva till Johanna Dragonborn ( mitt server 2 konto ) vars brevlåda är tom mer eller mindre hela tiden än den är på mitt server 1 konto ^^

 
 
1. Jag har alltid gillat Evelina som namn och när jag såg att det gick att ha så tog jag det och sen slumpade jag faktiskt bara efternamnet och tog ett som lät bra :D
2. Dem hette faktiskt Night innan Dragon kom som valbart namn. Men när jag hade få hästar ville ja ha något lätt och inte behöva krångla med massa olika namn, så valde att döpa alla till Dragon.
3. Blev spammad med klubbförfrågningar efter jag hade lämnat en annan klubb. 
4. När Sneaky Dragons skapades så hade den ingen åldersgräns, den skulle inte vara aktiv och mina vänner fick gå med och även dem som ville vara klubblösa men ändå i en klubb för att just slippa förfrågningar. Men efter ett tag kände jag för att ha en aktiv klubb så började leta medlemmar och kom även på då att samla dem flesta vuxna i en och samma klubb. 
5. Dem fick vara kvar. :) 
 
Jag tackar får dina frågot Vanessa! :D 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Vanessa Mouseyard

Hihi, Tack för svaren ;D
/Valen

2015-08-19 08:58:39
Ebba

Jag undrar om man kan få skicka på Airstar också!För jag har bara ett konto på Airstar!Och jag får inte skaffa fler konton för mina föräldrar!

Svar: Man kan breva mellan dem olika servrarna, iaf mellan dem svenska :)
silverknight.blogg.se

2015-08-26 20:00:26


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback