Strandverksamheten

Jag har varit mindre redig med Tim´s dagliga, så när det försvinner i Fort Pinta kommer jag få stå ut med att jag inte blev klar med dem på den asiatiska servern också. 
 
Eller vem vet, något kanske är kvar? Något litet? 
Låt något litet vara kvar snälla sso så jag kan få gå och bli beundrad där också :)




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anonym

Du tycker att du inte har jobbat hårt? Snälla! Jag har inte börjat alls xD

Svar: Nja, hårt och hårt, jag gjorde dem varje dag bara ^^
silverknight.blogg.se

2015-08-25 15:25:03


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback