Alicia Online

Har börjat spela Alicia Online och jag fastnar lite mer för varje uppdatering som kommer. 
Det är en uppdatering oftast varje onsdag och söndag, vilket är rätt najs. ^^

Just nu kan man mata sin häst ( min heter Fjantis ) , borsta man och svans, tvätta kroppen och även leka med hästen. Och självklart samla morötter. Jag spelar inte så värst länge när jag spelar men spelar relativt ofta ändå. Jag har även samlat ihop över 3 500 morötter och jag är fett stolt över dem. 
Bjussar lite på lite bilder :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ellen Flowerhome

Vrf e ni i sneaky gänget typ bara killar på Alicia online? C: Du felle Nemo och aa. xD Själv heter man Ekkoren därå. Hoppas du ser mig i chatten nån gång c:

Svar: Jag valde en killkaraktär då jag tycke dem var finare än tjejerna ^^Varför dem andra är killar vet jag inte.
silverknight.blogg.se

2015-02-25 15:37:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback