Eye

En häst jag väldigt sällan rider nu för tiden är faktiskt min tinker Dragoneye. 
Jag var på ett sätt inte kär i den när den kom till spelet utan detta var ett hästköp som jag på ett sätt kändes lite tvingad eller asså nja inte direkt men alla köpte dem och ja dem var lite fina, gillar skäckar så på ett sätt var jag inte tvingad till att köpa den men ja ni kanske förstår haha
Eye plockades hem från häston i ca 10 minuter för att fotas lite snabbt och jag var typ glad över att få skicka tillbaka honom till hästön.
Men han är lite fin iaf.
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback