Mobilblogg.

Jag gillade inte när man kunde välja att få en mobil anpassad blogg eller vad det nu heter och valde inte det, utan när man gick in på min blogg så vare som om man gick in via ens dator. Men sen igår ( onsdag ) så valde blogg.se att göra så att alla bloggar är numera mobilanpassade.
 
Okej, vissa av er kanske vrålar av glädje men asså nej, jag är inte så värst glad över det, varför kanske du undrar?  
Jo för att all den tiden jag har lagt ner på min design är precis som bortblåst när man kikar på min blogg via mobilen. :( 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ronja Candleborn

Alltså håller med dig Sture till 100%
Dels tycker jag det är väldigt jobbigt när den gröna kommentars ikonen ska finnas vid sidan om hela tiden,+gillar ju designen av hemsidan så detta "förstör" ju det också😉
//Ronja

2015-02-27 22:25:12
Ebba Highland

Jag tycker inte heller om att alla har det nu. Jag tycker att man borde få välja och när man har mobilgrejen blir ju alla bloggar typ likadana, tråkigt liksom. Speciellt om man har lagt ner så himla mycket tid som vissa (t ex du) har gjort. Men för mig är inte det det största problemet. Det är att när jag ska kommentera och skriva å, ä, ö eller hjärtan (säkert fler saker också) så kommer sökgrejen upp och så måste man gå tillbaka och så tar det typ tusen år. Dessutom tar det jättelång tid att ladda fram sidan och det laggar ihjäl för mig. Min mobil tycker ju också att det är otroligt kul att kasta ut mig från internet, så jag måste börja om från början när jag har skrivit typ en 15 raders kommentar och nu är den ännu mer så. Nej jag gillar det verkligen inte! Puss o kram! <3

Svar: Jobbig mobil du verkar ha och elak sådan också :/ självklart att jag vill att personer ska kunna läsa min blogg både på datorn och via mobilen men asså jag gillar inte hur min blogg ser ut via mobilläget.
silverknight.blogg.se

2015-03-05 21:26:17
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback