Sneaky Dragons - Vecka 5

Denna veckan har jag faktiskt inte var med ALLS och lekt.
 
Jag har inte haft tiden till att sitta vid datorn när eventen har startat och känns så dum att logga in 20 - 30 min sen till något event. Jag ber om ursäkt men denna veckan kommer ni inte få några bilder eller text om vad vi gjort.
(Om du självklart inte läser någon i klubbens bloggar) 

Kastar in denna vackra bild för att liva upp inlägget.
 
 
Eller vänta! 
Jag var med på Tisdagens tävling! (ibland kan det vara bra att rensa sin fraps map :p )
Klubbens tävlingslag skulle tävla mot Walking Eagles. Jättetrevliga människor det dära! Ser fram emot mer tävlingar med/mot dem :3 
 
Det var en jämn kamp men Sneaky Dragons kom segrandes ut ur kampen. Walking Eagles kämpade på bra och låg tydligen bara 4 poäng efter. Bra kämpat igen alla som deltog och tävlade! :D 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback