Sneaky Dragons - Vecka 7

Denna veckan har vi kört Mästerskaps vecka. Sjukt kul en sånhär vecka. Alla blir så tävlings inriktade och taggade :D 
Det bästa med denna vecka är också att alla får poäng på eventen så man har ingen aning om vem som kan / kommer vinna förens veckan är nästan slut och då vi ger ut resultatet :D
 
Måndagen började med en enda chans på Lilla Hoppbanan i Gåd. Det var inte så värst många som dök upp men vi körde på endå och vi fick fram en vinnare. Victoire / Sofie kammande hem vinsten med tiden 13.87. Stort Grattis igen! 
 
Tisdagen bjöd på Dressyr och alla var sjukt duktiga och vackra. :) 
Innan själva träningen drog igång så körde jag och Nina lite AFK hoppning Ehehehe :D
Okej nog med AFK hoppnings bilder. Ehehe
 
Dressyren gick kanoners och dressyren vanns av Felicia Nightlake. :) 

Onsdagen vare möte dock inte via sso då vi var så osäkra ang servern ^^
 
Torsdagen var vi och tävlade på Padocköns tävling och det var så nervigt och kul att få höra dem medans dem tävlade ^^ Thihih. :3 
 
 
Victoire Winterfall kammade hem den totala vinsten och det var sjukt spännande under hela veckan! :D 
Här följer den totala poängen 
Victoire Winterfall – 21
Ellie Northfall – 19
Felicia Nightlake – 17
Sofia Goldknight –16
Sasha Duskgirl –12
Amanda Youngweb – 9
Emma Shortroad – 9
Malin Bunnylee –6
Malin Winterfall – 5
Nina Bunnystorm – 5
Lena Crazystreet – 4
Amanda Wolfdaughter - 3
Stina Wolfside – 1
 
Jag hoppas att ni har haft en bra veckan för det har jag haft :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback