Träning

I söndags så hade vi en liten träning inför en staffet som klubben Metal Wings planerar. 
Vi var inte så måga som dök upp men gick ändå igenom allt. 
Dock när vi kom till Jarlaheim så tyckte Ellie att det var tråkigt att skritta fram så hon bestämde sig för att flyga
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Daisy

Hur kan namnen vara bak och fram på nedersta bilden? o:

Svar: För att jag har ändrat bilden ^^
silverknight.blogg.se

2015-02-11 11:26:57


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback