Äntligen!

Som Gert Fylking sa för massa årsen!
 
( Fylking har vid några tillfällen närvarat vid Svenska Akademiens högtidliga offentliggörande av nobelpristagaren i litteratur i Börshuset, för att omedelbart efter att namnet lästs upp högt utbrista "Äntligen!" oavsett vem som fick priset. )
 
Bilden kapad från min instagram :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Ebba Highland

Har du engelska? Hehe var typ det jag ville fråga, grattis också! Puss o kram ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥·♥♡♥♡♥♡♥♡♥ Juste en sak till. När fyller du år? (Fattar om du inte vill säga men har för mig att du skrev på bloggen förra året.) ♡♥

Svar: Hade på engelska ett tag men blev så snurrig i huvudet så bytte till svenska igen :p Fyller år den 25 Juli :)
silverknight.blogg.se

2015-01-17 16:15:27
URL: http://ebbahighland.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback