Dragoncloud

En styck vit springare med namn Dragoncloud har hittat hem till mig. Superduper söt! 
Kommer fixa bättre bilder, det vill säga inte mitt i natten med en styck ljusbugg och dum redigering.
 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Emma Shortroad

Alltså den är riktigt snygg! <3 *-*

Svar: Ja :D
silverknight.blogg.se

2015-01-28 12:44:51
URL: http://emmashortroad.blogg.se
Ebba Highland

Så söt liten cloudie (kallar den det)!! Han var ju otroligt söt liten häst! Ljus också och blir fin på bilder. Toppenhäst om den är snabb och duktig på att hoppa! :) puss puss på min lilla sturis!!♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♥♥♥♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Ja :D Mycket redig pålle :3
silverknight.blogg.se

2015-01-28 19:21:15
URL: http://ebbahighland.blogg.se
Inez Kakan Flowerforest

Vad fina bilder! Ska nog köpa en sådan fjording snart...
Du döper alla dina hästar till Dragon först, tycker det är roligt och väldigt sött! Älskar drakar!

Svar: Tackar :D Mjo jag har fått för mig att alla ska heta Dragon i förnamn eller vad man ska säga :p En liten grej jag har för mig bara haha
silverknight.blogg.se

2015-01-30 17:39:19
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback