Hallåa eller?!

Folk kan tydligen inte läsa och det är väldigt störande.
 
Det står klart och tydligt att klubben är full och att ALLA intresseanmälningar kommer att raderas när texten står där men vad hittar jag i min mejl? Jo detta...
 
Ja, jag får vara grinig för att detta gör mig så arg på folk.
 
Texten om att klubben är full har stått sen i slutet av november och jag har säkert raderat över 40 stycken så lär er att läsa!




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Alanis Moonstorm

De tror väl att ni har en kö eller något, så som andra poppis klubbar har.

Går det inte att stänga av formuläret eller flytta det till en dold weeblysida tills ni kan tänka er att släppa in folk igen? Så slipper du all den frustrationen.

Svar: Om folk kan läsa så slipper jag även detta. Men tyvärr kan folk inte läsa och det står även på samma sida att vi har ingen kö. Så allt handlar bara om att folk ska lära sig att läsa :)
silverknight.blogg.se

2015-01-06 19:50:08
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com/
Alanis Moonstorm

Ja, jo, det vore ju skönt om folk ville lära sig läsa först, men de flesta ser nog bara orden ansök här och ett formulär. Hoppet är ju tyvärr alldeles för dumt ibland.
Menade inte göra dig ansvarig för deras dumhet, försökte bara hitta ett sätt för dig att ta tillbaka kontrollen över din situation.

Svar: Självklart kan jag ta bort formuläret men känns som man läser igenom allt på en sida först innan man skriver i något formulär liksom. Men kanske bara jag som tänker så :p
silverknight.blogg.se

2015-01-07 00:38:32
URL: http://alanismoonstorm.tumblr.com/
Inez Flowerforest

De kanske tror att klubben har kö och så läser de bara "Klubben är återigen full" och att orden "ansök här" finns kvar och tror då att ni har kö, men jag håller med dig folk måste lära sig läsa. Jag hade själv en klubb och jätte många skickade in ansökningar när den var full trots att vi inte hade någon klubb kö och det stod klart och tydligt att man inte skulle skicka in ansökningar. <3

Svar: Mjo det är ju så det är men jag trodde man fick lära sig att läsa innan man fyller i saker.. Men tydligen inte :(
silverknight.blogg.se

2015-01-07 07:36:51
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Anne lightgarden

Jag förstår dig Sture, men när jag anmälde mig för ca 2-3 veckor sen stod det inget sånt för mig? :( Så förlåt att jag ansökte då för såg inget sånt men kan man slak om sen när den är borta? :)

Svar: Om texten inte stog där när du ansökte så äre inga bekymmer alls. :)
silverknight.blogg.se

2015-01-09 22:08:09
Ebba Highland

Men åh jag fattar precis hur du menar. Står det att klubben är full och man får vänta tills den inte är full så läser man väl det eller? För mig känns det ganska självklart att man ska läsa allt innan man fyller i formuläret. Men så kanske det inte är för vissa. De kanske bara skriver i och skickar utan att läsa (hur man nu tänker då) eller så kanske dem ignorerar och skickar ändå, även fast de vet att de inte kan komma in (hur dem nu tänker att de ska tjäna nåt på det) eller så kan de helt enkelt inte läsa. Det är ju väldigt sorgligt iså fall om de inte kan läsa (fattar inte riktigt hur de kommer in på själva sidan och kan fylla i formuläret då. Ja men annars kommer jag inte på fler anledningar, möjligtvis att de är helt hjärndöda.. Ja annars vet jag inte hur det skulle vara. Puss o kram på dig Sture♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Hahaha åh nja jag tror inte dem är riktigt hjärndöda men dem tänker nog att dem är unika och skickar in endå lika så alla andra :p
silverknight.blogg.se

2015-01-10 09:36:40
URL: http://ebbahighland.blogg.se
Anne Lightgrden

Oki tack trodde du var arg på mig :)

2015-01-16 18:52:52
URL: http://Anneankan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback