Nina´s pållar

Har haft en liten mini semester från levlandes hos just Nina, inget hon har bestämt utan den har jag tagit helt själv :p Men att levla 2 hästar om dagen på två konton, stenletning på mitt egna och jobbet och livet utanför datorn gjorde att jag inte hade tiden till att så satte faktiskt mitt egna konto först.
Vilket var rätt skönt men för några dagar sen tog jag tag i hennes ena pålle iaf, den är klar och nu är det faktiskt bara 1 kvar, dock har hon hängt med mig runt och levlat lite på just den pållen som ska levlas så det kan nog inte vara så långt kvar nu ^^
Fick även med oss Delle en dag :3 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback