Redigeringstest

Testade en grej i redigeringen och vet ej om jag gillade det eller ej. Får testa på en dag bild också kanske. Kanske ser mer resultat än på nattbilder... 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Dextra Applesmith

Snygg! :D

2015-01-26 19:39:11
Molly Mountainborn

Snyggt! Jag undrar om du vet nått bra namn för jag ska köpa en lika dan som kungen. För jag vet inte vad han ska heta. tack på förhand

Svar: Tackar, jadu jag är kass på namn så vet faktiskt inte vad du kan ta. Hoppas du hittar något snyggt :)
silverknight.blogg.se

2015-02-27 19:54:16
URL: http://Stablenews.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback