Twitch!

Justja! 
Glömt nämna här kanske men jag har en egen twitch kanal som ni alla får följa om ni vill! 
Här kan ni se mig spela sso och ibland Minecraft. Vem vet vad för spel jag kan mer streama, som sagt följ mig och ni får se ;D 
Följer ni mig, genom att klicka på hjärtat så kommer ni få ett mail så fort jag startar en stream :D 
Klicka här eller på bilden för att hitta dit :3 
 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback