Va falls?

Något jag upptäckte när jag filmade lite till Melanie klippet var denna stolpe. Eller ja asså jag vet inte vad det är och har ingen aning om vad det kan vara, kanske en lampa ? Asså jag vet inte haha. 
 
Vad tror du att det är? 




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Anne lightgarden

Jag tycker det ser ut som en plattång xD Det ser ju ut som en stolte och längt upp är det en plattång xD

2015-01-03 21:49:27
URL: http://Annelightgarden.blogg.se
Sam

Kanske jorviks undergång? ;)) nej men ser typ ut som ..telefon-stolpar..? konstiga.

2015-01-04 02:13:18
URL: http://Nouw.com/Samanthamonsterroad
Inez Flowerforest

Hihi namnet på blogg inlägget var jätte roligt XD Va Falls XD

2015-01-04 11:51:26
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Inez Flowerforest

Jag tror det kan vara början på en tävlings bana typ dressyr =D..... Eller så är det bara en onödig detalj XD

2015-01-04 11:52:23
URL: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Fanni Purpleheart

Min pappa håller på med ljud, högtalare och sånt, så när han fick se den sa han bara: Cool högtalaranlägning!Det är ju inte säkert att det är så...<3 bra blogg <3

Svar: Det skulle ju kunna vara någon slags högtalare, nu när du nämnde det haha . Tackar :)
silverknight.blogg.se

2015-01-04 20:55:21
Tuva Sunlake

Hmm... Får väll logga in på natten nån gång och kolla om den lyser... Jag tror det kan vara någon typ värmelampa? Eller något som lyser upp paddocken? xD

Svar: Mjo kanske? Asså jag vet inte vad det är men vill veta :D
silverknight.blogg.se

2015-01-04 22:57:32
Linnea Riverhome

Det ser typ ut som en högtalare som e till nån tävling i typ... Dressyr mm. som kommer i framtiden xD

Svar: Lite så faktiskt, fått höra det innan också och nu tänker jag i dem banorna med haha :p
silverknight.blogg.se

2015-01-07 15:04:17


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback