Asien kontot - Ryktes ökning

Sakta men säkert kommer vi framåt :3 
 
Dock är det nästan endast bara ryktes jakt jag måste göra innan jag kommer vidare. :/ Är lite slö med uppdragen i Dinodalen då dem är inte dem roligaste med tanke på att det var inte så länge sen jag gjorde dem på mitt main konto liksom. :/ 
 
Fisket och GED har jag inte ens rört. Jag pallar inte att fiska eller kämpa upp ett rykte som bara ger 17 för varje daglig utan att få någon vettig belöning eller så. Fisket kan jag göra dem dagarna då det är dagliga till fisket och inte bara fisket. Ehehe  




Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Henriette Darkhall

Har inte heller fört det

Svar: Dem är inte ens roliga :/
silverknight.blogg.se

2015-07-06 10:35:43


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback