Första försöket på det nya loppet :D

Woohoo!

Yes, servern var öppen på mitt asiatiska konto så har redan gjort allt det nya som kom idag och ja, det var rätt så skoj. Även gjort tävlingen och filmat den så kolla på videoklippet själva om du vill se hur det gick för mig ehehh. :D 





Innan du kommenterar
× Grunddesignen kommer ifrån Adaras .
× Alla ändringar i designen har Evelina Silverknight gjort.
× Alla reklamkommentarer raderas!
× Det är okej att låna mina bilder så länge du säger att dem kommer från mig och länkar min blogg, Detta ska synas tydligt.
× Du kan läsa en del Frågor & Svar i kategorin Frågor & Svar.
KOMMENTARER
Clara Snowsmith

Inte för att låta negativ men ljudet är lite efter. :D

Svar: Jasså? Det vare inte när jag fixade iordning filmen, skumt :p
silverknight.blogg.se

2015-07-22 15:35:50
Allison Suncake

Haha du skulle sett mig.

2015-07-23 00:18:33
Clara Snowsmith (igen :P)

Nu när jag kollade på min nya dator var det bra, det var väl för att datorn jag kollade på innan är så seg så att den inte orkar ta upp allt :) Men som sagt nu funkar det! //Clara

2015-07-29 14:48:34
URL: http://claraidol.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:



Trackback